Bliv bedre til at afsætte dine produkter til det offentlige

Danske kommuner køber hvert år varer og tjenesteydelser for ca. 1 milliard kr. fra private virksomheder. Kommunerne er derfor et vigtigt marked for virksomhederne

Regeringen har søsat nogle tiltag, som gør at kommunerne må bruge ekstra mange penge den kommende tid. Og lige nu bliver dette til konkrete handlinger ude i kommunerne.
At have foden indenfor i én af landets kommuner kan i den grad betyde øget omsætning og måske endda overlevelse for rigtig mange virksomheder.
Med ved du hvordan man snakker med en kommune? Altså hvordan man snakker kommunsk?

 

Du bliver klogere på

  • Offentlige beslutningsprocesser
  • Udbudsregler
  • Årshjul
  • Den politiske situation her og nu, herunder de faglige, demografiske og styringsmæssige udfordringer
  • Salgsbudskaber og målgruppe
  •  Markedsundersøgelse
  • Konkurrenter
  • Hvordan du finder information og bruger dit netværk
  • Hvordan du brander dig til det offentlige marked
  • Virksomhedens hjemmeside med offentlige briller
  • Referencer og anbefalinger
  • Presse og synlighed

 

Lær at kommunikere dit produkt

Med kommune- og regionsaftalerne for 2021 og Finansloven for 2020 er der sat flere penge af til velfærd, men samtidig også en forventning om yderligere effektivisering og innovation af den offentlige sektor. Du er måske allerede i gang, men synes, at du og din virksomhed mangler mere viden, forståelse og indblik i det offentlige markeds særlige vilkår og rammer – og ikke mindst, hvordan du kommunikerer din virksomheds produkt, så du synliggør værdien for den offentlige kunde?

Denne vækstgruppe er til dig der klædes på til at møde det offentlige marked, så du kan bane vejen og komme ind i varmen i en af Danmarks største sektorer.

 

Her kan du læse mere om denne vækstgruppe og hvordan du tilmelder dig.